When life gives you apples you make apple juice

EN

So life is great again. Well it always was so far this 2015 and I can’t believe we are almost halfway through it.
Life seems so short suddenly but I hope when you stretch it out long enough it’s full.

My most recent movie stop was Furious 7 because my friends wanted to see it and the movie is enjoyable if you are into cars and thriller actions and if you are already enrolled the F&F series. I liked it too and I even got emotional at the ending.

I regret for not watching part 6 first.

You see by the time my friends asked me if I want to join them to watch Furious 7 I have not watched any Fast and Furious movies before. So I try binge watch the first 6 and managed to watch 4 of them. Because honestly I was drained from watching 4 race movies in a row. I didn’t even want to see Furious 7 anymore after it because.I.was.so.done with race movies.

But Furious 7 turned out great and I regret big times for not watching part 6.

Anyways, my other lately things: I made a lot of cute yarn works in food theme (planning to stand on a market but I need to grow some balls first) and to match this title post I recently tried delicious Japanese apple juice with vinegar!



NL

Het leven is weer goed. Nou, het was altijd al goed geweest dus zover dit 2015 en ik kan niet geloven dat we er bijna halverwege zijn.
Het leven lijkt zo kort plotseling, maar ik hoop deze uit te strekken tot voldaan.

Mijn meest recente bios bezoek was Furious 7 omdat mijn vrienden deze graag wilde zien en de film is leuk als je van auto's en thriller acties en uiteraard als je trouw de F& F-series volgt. Ikzelf vond het een gave film en werd zelfs even emotioneel op het einde.

Ik heb zo,n enorme spijt dat ik deel 6 hebt overgeslagen.

Toen mijn vrienden aan mij vroeg of ik bij hen wilde aanschuiven voor Furious 7, had ik nog nooit een Fast and Furious film gekeken. Ik probeerde dus voor mijn vrienden in de F&F te verdiepen en probeerde ik de eerste 6 delen te kijken wat slaagde uiteindelijk de eerste 4 te kijken. Want eerlijk gezegd kwamen de race films me de strot uit na deel 4. Ik was er helemaal klaar mee. Ik had daarna ook totaal geen zin meer om Furious 7 te kijken want ik was echt klaar mee met race films!

Maar Furious 7 bleek geweldig te zijn en ik betreur nog altijd dat ik deel 6 niet heb gezien.

Anyways, mijn andere recente dingen in mijn leven zijn ook: leuke gaar werkjes gehakt in food thema (ik ben van plan om op de markt te staan en te verkopen maar ik ben nog te bang!). En om aan te sluiten aan de post titel van vandaag: Ik heb onlangs dit heerlijke Japanse appelsap met azijn op!

This stuff is pretty awesomesauce.
The reason I bought them because they were on sale (€0,45 due to expire date)

Have you seen this movie yet?

 My most recent yarn works

Comments

  1. I haven't seen Fast & the Furious 7 yet. It's so amazing to me how that franchise has grown. I remember seeing the first one when I was in middle school!

    ReplyDelete
  2. aaaa! your yarn cuties are so adorable! Love them.

    ReplyDelete
  3. Ik heb Fast & the Furious ook nog niet gezien... Maar door de super mooie soundtrack ben ik toch wel heel erg benieuwd geworden! Erg mooi die laatste werkjes :)
    xxx

    ReplyDelete
  4. Ja, die appel-azijn drankjes zijn echt lekker en ook makkelijk zelf te maken. Al vraag ik mij wel af of het gezond is om hier een paar glazen van te drinken..

    ReplyDelete
  5. I don't think I've seen any of the F&F movies either - maybe one or two, but I don't remember anyway! Vinegar apple juice sounds so.... weird? Hahaha. I'm sure it's tasty though. If I find any in my supermarkets, I'll be sure to give them a try.

    becky | <a href="http://star-violet.com/>star violet</a>

    ReplyDelete
  6. I have not watched that movie yet! But from what I've heard from my friends is that it's really good!

    xo Denysia Yu
    That L.A. it Girl

    ReplyDelete

Post a Comment

You might also like...

DIY: Mini Whip Cream

DIY: Crochet banana

DIY: Crochet Miniature Cinnamon Rolls